yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

3 Temmuz 2011 Pazar

blogger seni aldatıyorum !

ne ile mi, haxball.
tatilde zaman öldürme şeysi. eğlenceli bile denebilir.
saatlerin nasıl geçtiğini hatırlamıyorum bile.
ilk başta topun kontrolünü sağlamak problem oluyor, sonra parmaklar alışıyor.
kendine has teknikleri var v.s

[eheuhe sanki oyunu yapan amcadan para almış gibi reklam yapıyoruz.]

lanet olsun keşke zaman harcayacak daha faydalı bişeyler bulsam.


edit: hani küçükken bir repliğimiz vardı.
"ben tek siz hepiniz!"
aşağıda hani o 1 numara var ya, o benim.
diğerleri ise rakibim olan iyi çocuklar. hiç küfür, hakaretleşme gibi şeyler yaşanmadı :)

maç sonucu mu, hiç sorma canım kaç tane attılar hatırlamıyorum !
sonradan acıdılar da benim takıma geçenler oldu.



not: futboldan nefret ederim.