yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

25 Haziran 2011 Cumartesi

ve son sınavım da bitti..

lys 4 müydü 2 miydi sayısı aklımda değil ama bugün lys edebiyat-coğrafya sınavına da girdim. edebiya idare ederdi, coğrafya güzeldi.
son sınavdı.
aslında 13 senlik okul hayatımda, başından beri ben bilmesem bile hazırlandığım son sınavdı.
uğrunda günlük kastığım sınavdı.
ve bitti.

sırada üniversite ardından iş hayatı.
esas iş bundan sonra başlıyor, sanırım.

hayatımda güzel iz olarak kalacak bu günlüğün de işi bitmiş gibi gözüküyor.
eğer yazarsam, eğitim sistemi hakkında yazacak bir kaç eleştirim kaldı.
&&

ve üniversite hazırlık günlüğümden sonra sırada ise üniversite günlüğüm var !
fena bi iş değil bu, çok zaman harcamadan girip kafa dağıtıyorum.

ama şimdi bir işim var günlüğüm, kusura bakma gene uğrayacağım!!!