yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

4 Haziran 2011 Cumartesi

ukü sınavı

sevgili günlüğüm,
bugün uluslararası kıbrıs üniversitesinin burs sınavı vardı.
güzel geçti bea, uzun zamandır iyi geçen ilk sınavımdı. moralim yerine geldi.
mat. den 18-20 /25 ,
türkçeden 20+ /25
sosyalden 20+ /25
genel yetenekden 25 /25 bekliyorum. [hadi de max 1 yanlış]
yok lan ben iyi değilim sorular şeker gibiydi. [büyük konuşmayım da önceki yazılardan pembe gömlek hadisesini biliyorsun, büyük konuşunca büyük giriyor]

bi de geçen hafta sınava kayıt olurken telefonumu ukü rektörlüğünde unutmuştum. iyi ki biri cebellezi yapmadan ordaki görevlilerden biri sahiplenmiş güvene almış telefoncuğumu. 1 hafta telefonsuz kaldım ne kötü durum müziksiz kalmak. en çok türk sanat müziklerimin yokluğunu aradım, artık onları hiç üzmeyeceğim :(

o neyse de, burs sınavının sonuçlarını 3 gün sonra açıklayacaklar. 250 kişiye %100 burs var eğer kazanırsam buraya yazarım kazanmazsam da yazarım.

kendine iyi bak be günlük, kusura da kalma arkadaş basket oynamaya çağırdı biraz aceleye geldin.