yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

5 Haziran 2011 Pazar

gelecek ile ilgili tahminler

[topa, suya bakıp söylemiyorum sadece tahmin.]
[ha bi de her önüne gelen yazıyor bi de ben yazsam nolurduu ha nolurduu]


2016
ortadoğuda patlak veren büyük savaşın ardından ekonomiler daha da gerileyecek. türkiyede milliyetçi bir parti koalisyon ortağı olarak iktidara gelecek. türkiyede ırksal bazlı zihinsel ayrım artacak.

2019
koku çıkarabilen tv ler kapış kapış satılacak. [afeden r. ivedik 6'da osuruk kokusuna nasıl dayanacaz ben de bilmiyorum]

2020
tüm dünyada nasyonal düşünce giderek güçlenmeye başlayacak.din baskısı artacak.

2021
3 boyutlu gözlük kullanımı sağlık gerekçeleriyle tüm dünya ülkelerinde yasaklanacak.

2022
düz vitesli araba üretimi duracak. yerini otamatik ve triptoniğe bırakacak.


2023
[tr nin 100. yılı] bu yılda türkiyede bi b.k olmayacak. 2023 sadece siyasilerin kullandığı bir sembol olarak kalacak.

2026
fetulah cülen sirozdan ölecek.

2029
ülker marka araba çıkacak.

2030
ülker-eti çekişmesini ülker kazanacak.

2031

ab içinden en az 5 devlet ayrılacak ve bu sayı artarak devam edecek.
medya etkisi ile nasyonal düşünce ve din baskısı hiç olmadığı kadar artmış olacak.

2032
sezen aksu beyaz şova hastaneden canlı yayın ile bağlacak.

2033
tsk, pkk ile mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceğini açıklayacak.

2034
esra erol türkiyede herkesi evlendirecek. bi tek o evde kalacak.

2035
yardımcı robotların evde kullanımı yaygınlaşmış olacak.

2036
erkenekonda 1426887. şok dalga..

3037
kıbrısta çift taraflı müzakerelere devam.