yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

3 Haziran 2011 Cuma

pembe gömlek

sonunda lise hayatı da bitti bitmesine de, en çok  kısmen bile olsa "özgür" olduğum için sevindim. özgürce düşünmek serbest[kısmen], düşündüklerimi söylemek serbest, istemediğim insanlarla görüşmemek serbest, giyinmek serbest, konuşmak serbest.

özelikle bu sene okula çok yabancı kalmıştım be sevgili günlük.
okul kostümlerimi giyip boş boş gidip geliyordum.
bana kazandırdığı, öğrettiği bir cacık olmadı bu senenin.
&

bir anektot.
orta 3. sınıftaydım. otobüsle eve dönerken yolda pembe okul gömleği giymiş bir genç var.
içimden sağlam bi dalga geçtim;
bu ne lan nonoş gibi!
o zamanlarda taş fırınız tabii, asla pembe gömlek giymem diyordum ve bu düşüncemde ısrarlıydım.
liseyi kazandığımda mostra olduk, meğersem o pembe gömlekler  kazandığım liseye aitmiş.
yuh artık!.. :))

*gömlekler kırmızı beyaz ince düz çizgi ama 2 cmden uzaktan bakınca pembe gözüküyor. bu uçuk gömlek rengini kimin kararlaştığını merak ettim bir soruşturayım bakem.