yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

17 Haziran 2011 Cuma

LE YE SE [yerse]

yarın sabah LE YE SE matematik ve geometri sınavı var. öğleden sonra ise lys yabancı dil sınavı.
50 matematik 30 tane de geometriden.
80 tane de inglizceden soru var.
&
ingilizce için 6. level hikaye kitabı okuyorum.
ve bu kitaptan paylaşmak istediğim enteresan bir hikaye var. konusu gerçek hayattan mı bilmiyorum ama hikayeyi okuduğumda sesli tepki vermiştim; "vay be!"

bir adam var, ismini unuttum şimdilik hilmi olsun. gece köprüde arabasını park etmiş denizi seyrediyor. polis intihar etmesinden korkup gidip konuşuyor. hilminin eşi yakın bir zamanda ölmüş. "merak etme intihar etmeyeceğim, en azından bugün.." diye laf cilalıyor polise. ardından ayrılıyorlar, polis bunun ismini v.s not alıyor lazım olur diye.

sonra bizim psikopat hilmi psikiyatriste gidiyor. polisle olan anısını anlatıyor. eşinin ölümünden sonra kendine gelemediğini anlatıyor. sonra "20 tane ilaç içtim, midemi sen mi pompalıyacaksın yoksa doktora mı gidelim?" deyiveriyor!
midesini pompaliyorlar, hilmi para karşılığı intihar girişiminin saklı kalmasını sağlıyor.

sonra gidip yasal yollardan bir silah dükkanından silah alıyor. makbuzunu v.s de alıyor.

aslında tüm bunları yapan hilmi değil, hilminin kılığına giren hasan!
hasan, hilminin eşine aşık. [hilmiyle eşi de birbirini sevmiyor aslında.] hilminin eşini ise gene hilminin kendisinin öldürdüğünü biliyor.
intikamını almak için, hilmiyi öldürmek istiyor. bu yüzden tüm o yukardakileri yapıp sağlam bir intihar süsü veriyor. böylece intiharın hiç sorgulanmayacağını planlıyor.

ve hilminin evine silah zoruyla girerek, bir intihar notu yazdırıyor.
sonra bam...
&

işte böyle zekayı alkışlarım ben!