yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

17 Haziran 2011 Cuma

sandalet şapkalı çiftçinin çilek bahçesi

[bayağı değerli rosemary mimlemiştir.]
[http://crazywomenrosemary.blogspot.com/]

konumuzun içinde çilek var.
hiç unutmam, daha küçücükken bir gün haddinden fazla çilek yemiştim. ve şeyy..
istifra ettim. (istifra böyle mi yazılıyordu lan. kustum işte. içim dışıma çıktı.)
yıllarca çileklere küsüp yememiştim o küçük tatlı şeyleri. neyse, mime gelelim.
&

Şehir dışında bir yürüyüşte nefis çileklerle dolu bir tarlaya geldiniz. Mideniz guruldamaya başladı ve etrafta kimsecikler yok. Siz ve bedeva öğle yemeği arasında sadece bir çit var. 


1.Çitin yüksekliği ne kadar?

oha. boyumun 2-3 katı, açık ten rengi. çit tahtaları çok sıkı, her bir tahtanın üstüne üçgen şekil verilmiş ve içeriyi görmüyorum ama harika çilekler olduğuna eminim.

2- Bahçeye girdiniz ve çilekleri yemeye başladınız. Kaç tane çilek yediniz?

ellerim, dudaklarım, beyaz tişörtümün önü, koyu bej bol cepli pantolonumun baldır kısmı kıpkırmızı oldu. üstelik çilekleri sırt çantamda kanımda şeker seviyesinin düşmesi tehlikesine karşı bulundurduğum toz şekerine bulayarak yiyorum.  acıkmışım, sayamayacağım kadar çok yedim.

3- Birden çileklerini çalmakta olduğunuz çiftçi ortaya çıktı ve size bağırmaya başladı. 
Kendinizi savunmak için neler derdiniz?

iyi ki çantamdaki plastik kutulara yeteri kadar çilek doldurmuşum. aklım orda kalmadan topuklayıp kaçtım.

4- Tüm olan biteni bir kenara bırakıp söyleyin, çileklerin tadı nasıldı? Ve çilek çalma maceranız sona erdikten sonra kendinizi nasıl hissettiniz?
 ömrümde yediğim en iyi çileklerdi. hormon yoktu. doğaldı. kıpkırmızıydı. üstündeki yeşil şapkacıklar şak diye çıkıyorlardı bıçağa v.s ihitiyaç duymadan. 
çilekleri midellezi yaptığım için pişman değilim. ama çiftçi amcadan tıka basa çilek dolu bir mideyle kaçtığım için yorulmuşum.  bi ağaç gölgesi bulup dinlenmezsem midemdekiler yukarı doğru çıkma eğilimi gösterebilir!..