yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

18 Haziran 2011 Cumartesi

lys ilk hafta sınavları bittenazi

sevgili günlüğüm,
bugun sabah matematik ve öğlen  ingilizce sınavlarına girdim. nedense böyle büyük ve yamuksuratlıpiskokulu sınavlardan çıktıktan sonra bir rahatlama oturuyor içime, güzel bir duygu (:
[iki sınav arası eve geldim. köftenin yanında, patetesli ve yeşillikli salatanın içine mayonez+ketçap muhteşem ikilisini sıktım. al sana  modifiyeli rus salatası, muhteşemdi. birazdan gene gidip aynısını yapmayı düşünüyorum.]

matematik sınavı fena değildi, ingilizce de iyi gibiydi. ikisini de beklediğimden iyi yaptım. şimdi sırada son olarak edebiyat kaldı gelecek haftaya, bu zıkkımlardan kurtulacam ohh.

yav bi de, ingilizceye girdiğim sınav salonunun kliması bozuktu. bir çalışıp bir sönüyordu. sinirimi bozdu, bir elimde kalem bir elimde yelpaze soru çözdüm. sınava girdiğim yer de koskoca ösym binası, bu ne iş yaw üç kuruş para verin de onartın dimi klimanızı sayın ösym.