yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

24 Ağustos 2011 Çarşamba

ve son.. elveda be günlük ! *

üniversite hazırlık bitti.
günlüğü donduruyoruz diye salya sümük ağlama edebiyatı yapmayacağım.
bilakis mutluyum galiba, yeni bir üniversite, yeni bir şehir, yeni arkadaşlar, yeni bir hava, yeni uğraşılar, yeni meslek v.s

    bu arada 13 yıllık eğitim hayatım boyunca sinirimi bozan, küfrettiren öğretmenlerin, öğrencilerin canı cehenneme :D

bugün, hacettepeye kayıt için gerekli olan evrakları toplamaya gittim,yarın da gidicem, ondan sonraki gün de.
ikametgah belgeleri, bi sürü şeyin fotokopisi,temiz sicil kağıtları, sağlık raporu işte v.s


ee velhasılkelam,
bu günlük de doğal olarak işlevini yitirdi.

kafama eserse birkaç ay sonra farklı bi altyapı kullanarak üniversite günlüğü yada daha geniş kapsamlı bişey daha açarım.
eheuhe buranın tasarımının da, güya ygs/lys ye hazırlandığım için, fazla üstüne düşmemiştim.
gelecek sefere fazlasıyla telafi ederiz(:

neyse,
elveda be günlük;
haydi kal sağlıcakla !

*senelerden bir gün edebiyat hocası başlıklar ve paragraf başları "ve" ile başlamaz demişti. bunu ona adıyoruz. kuralcı edebiyat anlayışları şad olsun.