yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

19 Ağustos 2011 Cuma

üniversite tercih sonuçları açıklandı !

ama ösym bilgi sistemine bir türlü girilmiyor !
lys sonuçlarında sisteme direkt giriş yapabilmiştim hatta sağlam server altyapısı kurdukları için takdir etmiştim.
geri alıyorummmmmmmmm lan takdirimi!

site aha böyle koca puntolarla;
"server is too busy" [server iz tuu bazy]
diyor.
&&

suratım zaten son 2 saattir değişik ifaderlerle çalkalanmakta.

yerleşebilecek miyim?!
yerleşebilecek miyim?!
yer-le-şe-bil-ecek- mi-yim ?!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
&&

durr siteye giriş yapıyor gibi, firefox yuvalağı dönüyor!
lanet olsun ekran geldi şimdi kimlik numarası ve şifre istiyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
      ezberlemiştim sırf bu iş için.
YAZDIM VE GÖNDERDİM şu an sonuçlar yüklenmekte
&&

sonuçlar beni diğer sekmede beni bekliyorrrr bakamıyacaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!
bakıyorum..
şimdi geçiyorum diğer sekmeye..
    -geçmeli miyim ki !
geçiyorum lan ne olucaksa olsun lanet olsun.
    -bir gözüm kapalı mı baksam ki?!

     iyi bir yer kazanamazsam bu yazıyı göndermiyecem.
     bi de rezil mi olalım.

bakıyorumm!!
     -elim titriyor lan resmen, kalp atışım arttı gibi.
baktım lan.

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
FRANSIZCA ÖĞRETMENLİĞİ

ilk tercihim gelmiş!
ağlamak istiyorum sayın seyirciler;
yaşasıııııııııııııııııııııııııııın!!