yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

1 Ağustos 2011 Pazartesi

sevgili üniversite sınav derececileri

puslu görüyorum şu an etrafı, yeni uyandığımdandır.
ama birilerine laf tıkıştırmadan edemeyeceğim.
gördüğüm, duyduğum yerde sinir ediyorlar çünkü.

her sene, üni. giriş sınavında derece yapanlar tv ye çıkar, aşağı yukarı  hepsi de aynı şeyi mırıldanır.
-düzenli ve sistemli çalışın, işin sırrı çok çalışma değil.
eheuhe.. cevap veriyorum.
yok vazgeçtim, küfür yok.

ULANN ?!
sen kimi kandırıyorsun ahbap ?
sistemli çalışmaymışmış.
hadi eşşek gibi çalıştın kazandın anladık da, bari böyle deyip hem bizim aileleri kandırma, zira kanıyorlar.

çünkü sen eminim ki;
  • 1 bardak su içmek için bile, "2-3 test daha çözeyim sonra ödül olarak su içerim" diyenlerdensin.
  • haftada en az 2500-4000 bin soru deviriyorsun. [çok soru değil az ve öz soru]
  • günde en az 8 ila 12 saat arası ders çalışıyorsun. [çok çalışma değil sistemli çalışma]
  • sosyal faliyet yoksunluğundan yanıp kavrulmana rağmen bunu kendine bile itiraf edemiyorsun. kendi egonu tatmin etmek bi de çevrende "inek recai" adında anılmamak için "ben hem çalışıyorum hem eğleniyorum" diye dibi tutmuş muhabbet kuşu gibi ötüyorsun.

yazık la.
sonra bi de karşıma geçmiş laga luga tırı vırı artizlik.
yemezlergülümbunları.