yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

28 Temmuz 2011 Perşembe

tvittır rüyalara girer mi

girdi.
o mereti bugüne kadar hiç kullanmadım. hakkında bildiğim tek şey, ünlü olsun yada olmasın insanların girip o an ne yaptıkları hakkında kısa notlar düşmesiydi.
o site bundan ileri gidiyor mu, tam olarak görevi nedir bilmiyorum.

aslında tvittır rüyamı bi kaç ay önce görmüştüm, şimdi aklıma takıldı.
düşümde yanımda duran ve benimle sohbet eden insan [kim olduğunu neyin nesi olduğunu tam hatırlamıyorum adı mayonez olsun] resmen bana tvittır reklamı yaptı.

"orda senin ilgi alanlarınla uğraşan kişilerden kişilerden çok şey öğrenebilirsin!"
gibisinden birşey söyledi. ki bu, ihtiyaç duyduğum birşey, tam beni etkileyebilecek söz.
bende "vay bunu bilseydim çoktan üye olurdum." tarzında bişeyler geveleyip rüyamda tvittır hesabı açtım !

ertesi gün tvittır anasayfasına hayatımda ilk defa bi göz atayım derken, sol tarafta maydonozun söylediklerine çıkan birşeyler yazıyordu, ne tuhaf.
başlangıç filmini [inception]  izleyenler bilir orda da rüyalara girip bir çeşit yeni nesil reklam yapımından bahsediyordu.
rüyalarımıza girmesi için bilgisayarda uğraşırken mi tv seyrederken mi nerden beyne kodluyorlarsa artık bunları (:

bilim bayağı ilerlemişe benziyor burdan bakınca.

keşke enerjilerini bu kapitalist kokuşmuşluklara harcayacaklarına [bayağı bildiğin koyu kahverengi, cıvık, sulu, pis bişey kokuyor. eheuhe.] tamamen insan hayatını iyileştirmeye yönelik çalışmalar yapsalar.