yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

28 Nisan 2011 Perşembe

sonunda ygs sonucunu açıkladılar!!

sabah düşman okuldan bi dosta kekleme mesajı attım.
             -ygs açıklanmış kaç aldın ?
o kabul etmese de yedi numaramı yedi eminim. kim bilir kaç kişiyle münakaşaya girmiştir sınıflarında "ygs açıklanmış ln" deyince :))

5-6 saat sonra rutinen dersaneye uçtum. şaka maka bugun saat 2den sonra sonuçları açıklamışlar yuh tesadüfe bak.
bölümüm olan ygs-5, 317.9 geldi. [ne kadar güzel gözüküyor demi hepsi tek sayı]

gördüğüm kadarıyla dersanede, çevremde; o kadar çalışıp derslere abananlar, benim gibi rahat olanlarla aşağı yukarı aynı notu almış.

düşündüm de onların notu da görünce,  çalışmadığıma pişman değilim, şimdilik..