yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

24 Nisan 2011 Pazar

fıkra

  bugüne kadar okuduğum en sağlam fıkralardan biri, gülme garantili (:
minik bir çocuğun en sevdiği şey yatak odasındaki
dolaba girip oyuncak beyaz ayısı ile oynamakmış. yalnız bu duruma annesi cok kızıyormuş çünkü kocası yokken sevgilisini eve getiriyormuş.
yine bir gün annesi sevgilisi ile iş üzerindeyken çocuk dolapta
beyaz ayısı ile oynuyormuş...bu sırada kadının kocası gelmiş kapı çalınmış, kadın panik ile adamı dolaba sokmuş.bu sırada içeride çocuk ve adam karşı karşıya oturuyorlarmış.bir süre sonra çocuk adama dönüp:
- amca,
- efendim?
- benim bi beyaz ayım var..
- eee.?
- sen onu alacaksın
- çocuğum ben koca adamım ne yapıyım ayıyı?
- yok yok alacaksın..
- almayacam ulan
- alacaksın diyorum,bak yoksa bu durumu çıkar babama söylerim
- peki peki sus... ne kadar ?
- $50
- hadi lan oradan.Ben $50 vermem o salak ayıya
- peki ben de çıkar babama söylerim ozaman.
- peki peki al şu parayı Allahın cezası.
aradan bi süre geçmiş.Çocuk pişkin bir ifadeyle adama tekrar seslenmiş.
- amca
- ne var yine?
- ayımı geri ver.
- hadi lan oradan salak ben ona tam tamına $50 saydım..
- vereceksin diyorsam vereceksin,bak yoksa çıkar babama söylerim..
- peki lan başbelası velet al sus şunuda kapa o çeneni.
çocuk bu durur mu?biraz sonra:
- amca..
- ne var yine ya ne vaaaaaaaarrrrr?
- benim o beyaz ayı var ya.
- eeeeeee ne olmuş o tüylü pis ayıya ..?
- sen onu geri alıcaksın $100
bu böyle sabaha kadar devam etmiş.. çocuk adamın cebindeki tüm parayı almış.
ertesi gün gitmiş...paralarla kendisine bir bisiklet almış.. Eve dönmüş
annesi bisikleti görmüş
- bunu nerden buldun? demiş, o da
- yerde para buldum onunla aldım demiş çocuk.
annesi:
-olmaz çocuğum sen günah işlemişsin o parayla bunu alarak,sen git bisikleti geri ver, parayı geri al.Sonra al o parayı kiliseye bağışla.Gitmişken de parayı nasıl bulduğunu anlat ve günah çıkar demiş...
Çocuk istemeye istemeye gitmiş, bisikleti geri vermiş, parayı almış.. Sonra
parayı kiliseye bağışlamış ve günah çıkarma odasına girmiş...
rahip kabinin diğer tarafından seslenmiş
-buyur çocuğum
- rahip amca benim bi beyaz ayım var
rahipten gelen cevap beklenmedik şekilde olmuş:
-gene mi sen?! defol git ulaaaaan!





[kaç gün oldu henüz ygs açıklanmadı bekliyoruz.]