yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

26 Mart 2011 Cumartesi

yrn ygs varr!

öğle vakti gibi eczaneden üç beş şey aldıktan sonra dersaneye uçtum.
bizimkiler börek, dolma, kısır, kurabiye v.s yapmışlar, yedik ettik.
tahmin ettiğm gibi hocalar konuşma yaptı.
 "sakin olun, normal bir deneme sınavına girer gibi soruları yapın. unutmayın dünyanın sonu değil."
muzip bir hocamız 10 dk sonra olaya müdahale ediverdi.
"evet dünyanın sonu arkadaşlar" (:
tabiki şakaydı.

dersaneden çıktık, bir dostumdan ygs giriş belgemi çıkarmasını rica etmiştim gittim onu aldım [son gün ama olsun].
eve döndüm. her zamanki gibi heyecan yok, bugun soru falan da çözmedim[sanki daha önce çok çözdüm de]. biraz müizk dinledim [neşe karaböcekten inciler ardından birkaç rock parçası]

ve geldik zurnanın zırt dediği yere, yrn ygs.
ertesi gün de okula gitmeye niyetim yok, 1 güncük tatil.