yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

27 Mart 2011 Pazar

hasta la vista ygs

sabah erken kalkıp kahvaltı bile yaptım.
sınavın yapılacağı okulda üç beş arkadaş oturduk. güvenlik kontrollerine girdik.

ömrümde  kere gireceğim bir sınav olduğunu ümit ettiğim için biraz farklılık yaratmak istedim. sınava küçüklük vesikalık resmimide götürdüm kapıdaki güvenlik görevlisine evraklarla beraber  ilk onu gösterdim (:
resme biraz anlamsız anlamsız baktıktan sonra "tamam geç arkadaşlar üstünü arasın" dedi.
aslında kimlik kartındaki fotoğrafım da orta 1 den kalma bişey, kabul ederler mi diye bir korkuya kapılmıştım ama şükür aksilik olmadı.

sınav salonun en sağ ve en arka tarafına yerleştim. sakindim.
sınavda matematik zordu 80 dk yedi, türkçe soruları iyiydi ama uzundu 50 dakikamı yedi, sosyal testini son 30 dkya sığdırdım.
sonra gittik dürüm yedik, bayağı bir kalabalıktı restorant.
sınavdan sonra biraz rahatlama oldu ama sırada lys var. ona daha çok çalışacağım. özellikle edebiyatı yapabileceğimi düşünüyorum.

sınav beni psikolojik olarak yordu. 2 hafta sonra sonuçlar açıklanacakmış bekliyoruz.
ah ösym hiç acımadın demi bize..

yahu bir de 35 lira para verdik 2 tane peçete koymuşlar, alsanıza bir paket kaliteli mendil de koysanıza. kapıda selpağımı bile çöpe attırdılar yuh.