yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

20 Şubat 2011 Pazar

deneme sınavları

bugun gene deneme sınavı vardı. (her hafta en az bir tane giriyoruz. yada öğrenci deyimiyle sınav bize giriyor [ha bi de ilk "sınav bana girdi" diyenler sınıfın inekleri olur, 8in altında almazlar. dubaracı pinokyolar.])

zar zor yataktan kalktım, giyindim, kahvaltıya vakit kalmadı hemencecik dışarı çıktım.
geçtiğim sokaklar sakindi, trafik yoktu.
sınava 10-15 dk. geç girdim.

birşeylere geç kalmak hep huyum oldu. okula, dersaneye, sınavlara, arkadaşa ders çalışmaya.. zevk almayınca, insana bazı şeyler boş gelince, sanırım böyle oluyor.

gerçek sınav süresi bitmek üzereydi. hoca 2 dk. kaldı dedi.
-hocam ben geç gelmiştim?
-erken gelseydin.
iyi, güzel, tamam, hoş.

4 dk sonra cevap anahtarımı ona verdim.
ama yan taraftaki sınaf benden önce gelmesine rağmen henüz sınavdan çıkmamıştı !

haksızlık !*
* klasik öğrenci hikayeleri..