yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

26 Şubat 2011 Cumartesi

-30

ygs sınavına 29 gün kaldı.
artık sınava kaç kaldığını hesaplamak daha kolay.
heycanlıyım diyemem, sınav geçse de ruhsal olarak bi rahatlasak havasındayım.

bazen bir çalışma hevisi geliyor, derslere yumulmak istiyorsun.
en yüksek watt'lı fotoğraf makinası flashlarının bile etkisi bir anlıktır ya, o çalışma hevesi de bir anda gidiveriyor..



açıkcası, gevelemeden, lafı çarpıtmadan, dürüstçe, velhasılkelam..
ben bu lanet sınava yeterince çalış[a]madım..
çalışmak istemedim diyemem, bir ara tam moduna girmiştim.test kitaplarını yıpratıyordum.
sonra kafam dağıldı puff.. uçtu gitti.


okul bir yanda çok fazla enerji kaybettiriyor.
öğretmenlerin çoğu sınav sistemine hakim değil.
bize verebilecekleri bişey kalmadı.
okullarda konu tekrarı güya yapılamaz diyorlar. (dersaneler haftada 3 gün dersle yapıyor da)

işbu yüzden serbest piyasa ekonomisinde üniversiteye hazırlık emziği dersanelerin ağzına sokulmuş.
pek bir iştahlı emiyorlar.