yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

21 Mayıs 2011 Cumartesi

yıllar sonra odamı topladım

kıytırık dersane teksirleri, okuldan verilen  kıytırık teksirler, denemeler, ilkokuldan kalma defterler, ortaokuldan kalan defterler derken 7 poşet çöp çıktı.
[eheuhe.. tamam poşet sayısını birazcık azaltmış olabilirim.]
 &&&

 ortaokuldan beri hep şu salak esprilere maruz kalmışımdır.
-oo hayırdır kemalcim odada  güreş mi tutuyorsun?
-buraya atom bombası mı düştü ? [ardından da bir kahkaha atarlar aman ne komik.]
-amerika ırağa girecem derken bu odaya mı girdi yoksa ?  
&&&

neyse canım, konuya dönelim en son ne zaman odamı topladığımı hatırlamıyordum, aylardır evden gelen baskılar üzerine işe giriştim.
odayı toplamak toplamda 5-6 saatten fazlamı çaldı.
anam odanın temiz halini gördükten sonra nerdeyse ağlayacaktı :))
-bravo, aynı genç kızlar gibi [!] özenerek temizlemişsin, hep böyle kalsın.
şimdi  ben bu söze kızayım mı güleyim mi !

halbuki odam dağınıkken de herşeyi nereye attığımı bildiğim için eşyalarım kaybolmuyordu yada ortalıkta bir sürü şey varken karanlıta bile yere düşmüyorum, ayağıma da bişey batmıyordu.

*resimdeki benim odam değil, dağınıktır ama pis değildir benimkisi !