yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

3 Mayıs 2011 Salı

bumbambam hababam

şimdi yeşil sermayenin kanalı kanal 7de hababam sınıfı uyanıyor'u izleyurum.
senelerdir bir hata farkederim, bu filimin ilk bölümlerinde "ahmet" karakteri var, ortalarında ortadan kayboluyor ve sonunda birden ortaya çıkıyor o unutulmaz repliği ile..

-nasıl da şaşıracak çarıklılar. hehehe
-bana bak çarıklı sensin!!
-bana mı dedin?
-evet sana, sana, sana. hepinize be!!

rezil, iğrenç yaratıklar. hiç mi insanlık yok sizde?  nedir bunlar ha nedir ? nasıl gönderirsiniz bu pislikleri o tertemiz insanlara.onlar kalem silgi istiyor defter istiyor. onlara yardım edeceğinize onlarla dalga geçiyor, küçük göruyorsunuz. hiçbir işe yaramayan, asalak gibi yaşayan sizlerden nefret ediyorum.eğer anlayacağınızı bilsem yüzünüze tükürmek isterdim, siz ondan da anlamazsınız..."

sonradan öğretmen olmuştu bu ahmet abimiz. tabiki bir senaryo bu. öğretmenlere bir bakıyorum da, geçmişte de şimdi de böyle  biri yok. [sadece öğretmen kimliğine yıkmak doğru olmaz, insanlığın ortak hali bu.] şimdi herkes hemen şehre atanmak ister.