yasa

kural kural kural.. al sana kural; noktadan sonra büyük harfle başlamak yasak.
bu sitede kanun da benim devlet de !

12 Şubat 2011 Cumartesi

şubat tatili geldi de bize mi geldi

her gün sabah 9dan akşam 10a kadar dersanede mesaideyim.
deneme sınavları, testler, konular..
iki haftalık soru hedefi 5000+ ben ise yarısının yarısını zorlasam yapar mıyım bilmiyorum.

hocalar bizimle uğraştı bugune kadar. haklarını yememek lazım haklıydılar.
ama artık ümitlerini yavaş yavaş kaybettiklerini seziyorum. haksız mılar? (:
bu üniversite hazırlık sınavı çok büyük bir işkence, büyük bir stres, büyük bir yanlış, çirkin rekabetin odak noktası, canavar; pis, pis bişey..

bi de, öğrenciler arasında bile bu küfredilesi  sınav sistemlerine karşı bir savunma iç güdüsü var. neymiş efendim üss/öss/ygs/lys gibi sistemlerden daha iyisi olamazmışmış. 1 milyon kadar insanı nasıl elesinlermişmiş. uyuşuk beyinli! kaz kafalı! burası alternatif bir sistem üzerine başka bir yazının konusu olacak.
 
velhasıl türkiyede iyi bir üniversite için şansımı deneyeceğim fakat ygs-lys için yeterince çalıştığımı düşünmüyorum, hatta kıbrısta yerli üniversiteler hakkında önbilgi almaya başladım bile..